close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פתרון דיור לזוגות צעירים- פרויקט אור-ים באור עקיבא

מערכת שורשכז אייר, תשעז23/05/2017

גם אתם מחפשים פתרון דיור לזוגות צעירים ומתקשים למצוא? פרויקט אור - ים באור עקיבא מציע לכם את הפתרון האולטימטיבי!

תגיות:
הבעיה
כל זוג צעיר חולם לפרוש כנפיים ולעזוב את בית ההורים או דירת השותפים ולהתחיל את החיים המשותפים ברגל ימין. הבעיה היא, שלרוב הזוגות הצעירים אין את הסכום הדרוש לרכישת דירה מתאימה, קטנה ככל שתהיה, ולכן הם נאלצים להמשיך ולחיות כזוג רווקים ללא קרקע יציבה.

הפתרון
בשנים האחרונות עלתה המודעות לבעיה הזו באופן משמעותי ולכן פרויקטים רבים מציעים פתרונות ייעודיים לזוגות צעירים, הכוללים דירות קטנות יותר ובמחירים נמוכים יותר, במטרה שיהיו ברי השגה עבור זוגות צעירים בתחילת דרכם.

הפתרון של שכונת אור – ים באור עקיבא
בדומה לשכונות חדשות אחרות, גם שכונת אור – ים באור עקיבא מציעה לכם דירות בנות 3 חדרים בגודל של 80-90 מ"ר במחירים מתאימים במיוחד לזוגות צעירים. בנוסף, שכונה זו מציעה לכם הרבה יותר מדירה קטנה לזוג צעיר, אלא היא מציעה לכם גם איכות חיים!

איזו איכות חיים?
כאמור, מדובר על שכונה חדשה בדרום העיר אור עקיבא והשכונה כולה מיועדת לזוגות צעירים ומשפחות צעירות. המשמעות של זה היא, שהשכונה תהיה בנויה באופן ידידותי לילדים ובאווירה צעירה באופן כללי. כלומר, יהיו בה מוסדות חינוך מתאימים לכל הגילאים, פארקים וגני שעשועים ולמעשה, כל מה שמשפחה עם ילדים צעירים צריכה.

פתרונות הדיור
מלבד הדירות המיועדות באופן מיוחד לזוגות צעירים, השכונה מציעה גם שטחים לבתים צמודי קרקע, בנייה מרחבית וכמו כן, גם דירות בבניינים בני עד 15 קומות. כלומר, אם אתם זוג צעיר עם אפשרות לקנות את בית חלומותיכם, תוכלו לעשות זאת כבר עכשיו בשכונה ואם לא, תוכלו לגור בדירה לזוגות צעירים וכעבור זמן מה, לשדרג את עצמכם בלי לצאת כלל מהשכונה.

למה בכלל לבחור באור עקיבא?
העיר אור עקיבא מציעה לכם הרבה יותר מאשר מגורים בשכונה טובה כמו אור ים באור עקיבא! מדובר על עיר ותיקה, שלא מפסיקה להתפתח ונמצאת במיקום מצוין. למי שלא יודע, אור עקיבא נמצאת בסמוך לקיסריה, במרחק סביר הן מגוש דן והן מחיפה וכדי להוסיף נגישות, היא גם נמצאת בסמוך לתחנת רכבת, שתוכל להוביל את התושבים בבטחה אל מחוץ לעיר וחזרה אליה.

לסיכום
שכונת אור ים באור עקיבא היא השכונה האידיאלית עבור זוגות צעירים ומשפחות צעירות, בעיקר משום שלאוכלוסייה זו היא מיועדת ובהתאם לכך היא גם מתוכננת. היא מציעה לתושבי השכונה את כל הפתרונות הדרושים למשפחות צעירות ומושכת אותן אליה הן מתוך העיר והן מחוץ לעיר. למעשה, גם צעירי קיסריה מוצאים את דרכם לשכונה זו, הממוקמת בסמוך לעיר ילדותם במחירים נוחים, המתאימים לזוגות צעירים מכל שכבות האוכלוסייה.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה